2011-02-20

Pfirsich-Muffins mit Streusel/ Muffini od breskve sa šećernim prelivom

Ovaj divni recept sam otkrila ovdje nakon sto sam tražila neki novi recept za neki kolačić sa breskvama, i nisam se pokajala. Divan je. Mekan. Jako sočan. Preukusan. Samo za moj ukus malčice presladak. Ubuduće ( a napraviću ih sigurno opet) ću smanjiti količinu šećera, iako moja bolja polovina tvrdi da je baš ovakav perfektan! :)


Für Rezept in Deutsch bitte scrollen:





SASTOJCI ( za 12 muffina):

Tijesto:
50 g maslaca
75g šećera
3 kapljice arome od limuna (ja nisam dodavala jer nisam imala kući)
1/2 vanilin šećera
2 jaja
125 g brašna
1/2 praška za pecivo
prstohvat soli

Fil:
480 g konzervirane breskve

Mrvice/ Streusel:
100 g brašna (eventualno malo više)
75 g šećera
75g maslaca
1 vanilin šećer

Nadjev (glazura):
šećer u prahu
sok od limuna




Priprema:

1. Maslac lagano izmutiti , pa dodati šećer, vanilin šećer, jaja, sol. Brašno zajedno sa praškom za pecivo izmiješati, prosijati i lagano dodavati smjesi. Gotovu smjesu dodati u muffin pleh/ košarice.

2. Za fil iscijediti breskve, isjeći na kriške i slagati na tijesto.

3. Za mrvičasto tijesto koje ide na fil od breskvi staviti brašno u posudu, dodati šećer i vanilin šećer. Dodati maslac u kockama te rukama (tako sam ja radila)  ili sa 2 vilice izmiješati u mrvičasto tijesto.  Tijesto stavljati na breskve.

4. Muffine staviti u zagrijanu pećnicu na 175 C i peći 15-20 min. (dok ne dobiju zlatnu boju).

5. Za šećernu glazuru prosijati šećer u prahu i u njega umiješati limunov sok, miješati dok ne nastane glatka masa. Glazuru preliti kašikom preko svakog muffina odmah nakon što ih izvadite iz pećnice. Dekorirala sam muffine preostalim isjeckanim breskvama. I to je to :)





 


 Pfirsich- Muffins
Quelle: Chefkoch.de. Rezept von mir adaptiert.


ZUTATEN für 12 Muffins:

Teig:
50 g Butter
75 g Zucker
3 Tropfen Aroma Backöl Zitrone (habe ich nicht verwendet, hat auch nicht gefehlt :))
1/2 Pck. Vanillezucker
2 Eier
125 g Mehl
1/2 TL Backpulver
1 Prise Salz

Für den Belag:
1 Dose Pfirsiche (480 g)

Für die Streusel:
100 g Mehl. evtl. etwas mehr
75 g Zucker
75 g Butter
1 Pkg Vanillezucker

Für den Zuckerguss:
Puderzucker
Zitronensaft




Zubereitung:

1. Für den Teig die Butter geschmeidig rühren. Nach und nach Zucker, Vanillezucker, Eier, Salz unterrühren.
Mehl mit Backpulver sieben und langsam unterrühren. Den Teig in die gefetetten Förmchen (oder Papierförmchen) füllen.

2. Für den Belag die Pfirsiche abtropfen lassen, in Scheiben schneiden, dann auf den Teig legen.

3. Mehl in eine Schüssel geben, Vanillezucker und Zucker beimischen. Dann die Butter flöckchenweise dazugeben und den Teig mit den Händen zu Streuseln verarbeiten. Dann die Streusel auf die Pfirsiche geben.

4. Muffins in den auf 175 C vorgeheizten Backofen schieben. 15- 20 Min. backen (bis die Muffins goldbraun sind).

5. Für den Zuckerguss den Puderzucker sieben und mit etwas Zitronensaft glatt rühren, bis eine dickflüssige Masse entsteht. Den Zuckerguss sofort nach dem Backen löffelweise über die Muffins geben.





Mein Fazit: sehr saftige, fruchtige, für meinen Geschmack diesmal ein Tick zu süße Muffins (meine bessere Hälfte findet sie aber genau richtig so :)). Beim nächsten Mal reduziere ich noch den Zuckeranteil ein bisschen, dann gehören diese Pfirsich-Muffins definitiv zu einem meiner Lieblingsküchlein ! :)











18 comments:

  1. Lepo uradjeno a breskva daje poseban ukus...

    ReplyDelete
  2. Prekrasni su! A tek košarice :))))

    ReplyDelete
  3. Volim sve sa vocem. Lijepo upakovano!

    ReplyDelete
  4. Liebe Tanja
    die muffins sehen köstlich aus
    ich kann meine Augen vom Bildschirm nicht entfernen
    ich wünsche dir eine schöne Woche
    Liebe Grüße
    leyla

    ReplyDelete
  5. Hvala svima! :)

    Miodrag, slažem se, breskva definitivno daje poseban šmek :)

    Just Cake Girl, i meni su košarice preslatke. Otkrila sam ih u Ikei i odmah ponijela 2 pakovanja. Ono, nek' se nadju :)

    Liebe Leyla, ich danke Dir :)
    Ich wünsche Dir auch eine wunderschöne Woche!
    Liebe Grüsse :)

    ReplyDelete
  6. Volim ovakve jednostavne, a sočne stvari, a breskve iz konzerve su mi bolje od onih svežih. Oduševljavaju me ove mrvice koje se mogu naći na mnogim poslasticama, to je nešto novo u našoj kuhinji i mogu se pridodati na dosta stvari. Jako lepo!

    ReplyDelete
  7. ja sam luda za kolačima sa breskvama, jer me uvijek podsjeća na kolač koji često radi moja mama.

    muffini su odlični, bilježim recept.

    ps
    evo mog kolača
    http://shangrilafood.blogspot.com/search?q=breskve

    ReplyDelete
  8. Uf, samo na slikama izgleda presavršeno, mogu misliti kako je tek ukusan..

    ReplyDelete
  9. Hallo Tanja,
    hmmm die sehen ja wirklich super saftig aus - lecker!
    Wie schön, dass du meinen Blog gefunden hast, so bin cihc nun auch zu deinem gekommen!
    Liebe Grüße,
    Rike

    ReplyDelete
  10. Sieht ja mit Pfirsich schön saftig und lecker aus. Grüsse...

    ReplyDelete
  11. Jelena, hvala na komentaru. I meni su koservirane breskve nekako draze u kolacima :)

    Andrea, puno ti hvala na linku. Kolac ti je fenomenalan! Moracu ga i ja napraviti, biljezim :)

    Zuckersüss, es freut mich sehr, dass du meinen Blog besucht hast! Liebe Grüße! :) Tanja

    Liebe Nesrin, ich danke Dir! Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
  12. Lepo,mafinčići su Ti preslatki!

    ReplyDelete
  13. Tvoji su daaaleko ljepši od originala na onoj stranici.. i zapravo mi se usta vlaže kad vidim ovu breskvu unutra.. ufff..

    ReplyDelete
  14. @Tresi Mesi: Hvala djevojke :)

    @Charmpam: Hvala puno, neizmjerno me raduje da Ti se (kao Cupcake/Muffin stručnjaku) dopadaju ovi moji kolačići! I stvarno su jaaaako sočni, mmmh:)))

    ReplyDelete
  15. Hallo Tanja,
    danke für Deinen netten Kommentar in meinem Blog. Ja, die Muffins sind wirklich klasse, kein Wunder, dass die öfter nachgebacken werden.

    Viel Spaß weiterhin und liebe Grüße
    Schokolia

    ReplyDelete
  16. prekrasno izgledaju i bas me mame da ih se pripremi :).
    svidjaju mi se i slike i kombinacija s breskvama iz kompota. inace me podsjecaju zbog tijesta, fila i streusela na klasicni streusel kuchen sa sljivama ili marelicama. ovako prezentirani i pripremljeni u formicama za mafine su naravno puno primamljiviji od pleh kolaca koji se reze na komade :). odlicna ideja!

    ReplyDelete

Thank you for visiting & leaving a comment!
Hvala na posjeti i Vašem komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...